Všeobecné servisní podmínky

Rozbil se vám smartphone, notebook, tablet nebo jiné zařízení? Servisu se aktivně věnujeme od roku 1996, proto se nemusíte bát svěřit nám svůj přístroj. Tady jsou všeobecné informace k opravám a odpovědi na vaše nejčastější dotazy.

Jak dlouho trvá oprava?
→ Doba opravy závisí na druhu závady, dostupnosti náhradních dílů a momentálním vytížení našich servisních techniků.

Kolik za servis zaplatím?
→ Přesnou cenu opravy můžeme stanovit až po servisní diagnostice závady. Základní diagnostiku příjímacím technikem máte ZDARMA.

Záloha dat před servisem
→ Pokud je to možné, zálohujte si před opravou všechny vaše data do počítače nebo na datové úložiště (Google drive, iCloud, DropBox, OneDrive,…). Zkontrolujte funkčnost synchronizace s vaším účtem Google, Apple nebo Microsoft. Bohužel nemůžeme ručit za případnou ztrátu dat během servisu přístroje. Někteří výrobci dokonce vyžadují uvedení přístroje do továrního nastavení a aktualizace software před samotnou opravou.

Co udělat před opravou iPhone / iPad?
→ Servis Apple iPhone nebo iPad je možný pouze na zařízení s vypnutou službou najít iPhone / Find My iPhone / hledat iPad. Prosíme, o její dočasné vypnutí po dobu opravy v menu: Nastavení – iCloud a klepnutím vypněte službu “najít iPhone”. Podrobný popis najdete zde (link na https://support.apple.com/cs-cz/guide/icloud/mmfc0eeddd/icloud).

Náhradní díly
→ Výměna dílů probíhá výhradně za použití originálních náhradních dílů. Neoriginální asijské díly, použité, upravené ani díly přinesené zákazníkem v našem servisu nemůžeme použít. Skladová dostupnost náhradních dílů je platná vždy k tomuto okamžiku a může se kdykoliv změnit.

→ Veškeré vadné díly vracíme výrobci zařízení. Pokud si vadný díl chcete nechat, musíte nás na to upozornit ještě před zahájením servisu. Nevrácení vadného dílu může mít vliv na cenu opravy!

Pád telefonu, oxidace, vniknutí cizích látek nebo mechanické poškození
→ V případě oxidace, vniknutí cizích látek nebo mechanického poškození zařízení, může přístroj během servisního procesu začít vykazovat nové, původně nehlášené závady. Je to obvyklý projev v případě poškození tohoto charakteru. Servis zásadně nenese odpovědnost za vznik těchto nových závad. Jsou důsledkem původního poškození.

Děláte záruční servis?

→ V případě záručního servisu kontaktujte svého prodejce zařízení, se kterým jste ve smluvním vztahu. Garanční servis poskytujeme pouze na přístroje zakoupené u nás.
→ Oprava trvá maximálně do 30 dnů. Záruční servis pro společnost O2 a značky NOKIA již neprovádíme!

Jaká je záruka na servis?
Záruka na provedenou opravu je 3 měsíce, na některé opravy 12 měsíců, na nové komponenty 24-36 měsíců dle záruky výrobce.

Opravujete i čínské telefony a tablety?

→ Čínské telefony, tablety a kopie telefonů neopravujeme – značky HTC, PRESTIGIO, Acer, ZOPO, ZTE a ostatní čínské telefony včetně kopií originálních značek neservisujeme. Nemáme k dispozici originální náhradní díly ani technické podklady. Přetržené nebo natržené flex kabely po neodborné demontáži neopravujeme.

Mohu k vám poslat telefon na opravu přepravní společností?
→ Ano. V tomto případě je nutné uvést přesný popis závady i četnost výskytu (stále, 2x denně apod.), vaší kontaktní adresu a telefon, případně email.

→ Přístroj zasílejte pouze s nejnutnějším příslušenstvím, většinou jen telefon a baterie (pokud nesouvisí se závadou, pak nezasílat paměťové karty, sluchátka, nabíječky, SIM karty). Pokud je to možné, vyjměte baterii z přístroje a zabalte ji samostatně.

Důkladně zabalte nejlépe do několika vrstev bublinkové fólie a pevného kartónu. Za přepravu a pojištění zásilky ručí vždy odesílatel zásilky, ten je i ve smluvním vztahu s přepravcem.