Servis mobilních telefonů
Opravujeme mobilní telefony značek:
SAMSUNG - Huawei - Apple iPhone - Xiaomi - Lenovo - Microsoft - NOKIA - SONY - LG - Honor
Co umíme opravit:
- prasklá dotyková deska, nezobrazuje LCD displej mobilního telefonu (výměna mechanicky či jinak poškozených nebo nefunkčních dílů)
- nefunkční telefon po vniku kapaliny (oxidace, vytopení)
- nefunkční telefon po pádu či jiném mechanickém poškození (zamítnuté záruční opravy)
- výměna krytu, mikrofonu, sluchátka, reproduktoru, flex kabelu, microUSB nebo USB-C konektoru, mikrospínače, 3,5mm konektoru sluchátek, čtečka SIM karty, čtečka paměťové karty, klávesnice, základní deska, GSM anténa, GPS anténa, WiFi anténa
- výměna integrované baterie
- výměna BGA obvodu, čipu, složité letování microBGA, elektrická závada
- aktualizace firmware, přehrání software, čeština či jiný jazyk do menu. Odblokování GSM telefonů - zámek telefonu / bezpečnostní kód / kód sítě.
- lepení ochranné fólie dotykové desky displeje, lepení tvrzeného skla
- čištění od prachu a nečistot, odborná profylaxe
- diagnostika závady přístroje, odborný posudek
Vybavení servisu - naše servisy jsou vybaveny nejmodernější technikou, neustále školeným odborným personálem a dostatkem originálních náhradních dílů. Antistatické a bezprašné prostředí, SMD pájecí stanice, profesionální měřící přístroje, mikropájky, horkovzdušné pájky, pájecí automat microBGA komponent, nahřívací deska dotykových vrstev, tester baterií, tester dobíjení, tester signálu 900MHz. Všichni pracovníci mají osvědčení o odborné způsobilosti v elektrotechnice (vyhl. č. 50/1978 Sb.).
Doba opravy je závislá na druhu závady, dostupnosti náhradních dílů a momentálním vytížení servisu.
- na počkání - LEVEL 1 – oprava bez pájení a lepení – výměna krytů, některých typů displejů, sluchátka, reproduktoru, nepájeného systémového konektoru apod. Opravou na počkání je míněna předem domluvená oprava v délce trvání od 30 do 90 minut.
- do druhého dne - výměny lepených dílů jako jsou například dotykové desky nebo některé LCD displeje, letování konektorů a mikrospínačů, složitější výměny krytů, flex kabelů, sluchátek, reproduktorů, mikrofonů apod.
- do týdne - složité letování microBGA komponent
- déle než týden - zaslání přístroje výrobci do zahraničí (např. u některých oprav iPhone řady 6 a vyšší)
Cena opravy je vždy stanovena po odborné diagnostice servisním technikem. Orientační cenu, pokud to bude bez servisní diagnostiky možné, je možné poptat dotazem nejlépe na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Uveďte přesný model (uvedeno na štítku pod baterií nebo v menu přístroje) a detailní popis závady. Z důvodů neustálých změn v modelech a cenách náhradních dílů nemáme pevný ceník.
Odpovědnost - v případě oxidace, vniknutí cizích látek nebo mechanického poškození mobilního zařízení, může přístroj během servisního procesu začít vykazovat nové, původně nehlášené závady. Je to obvyklý projev poškození tohoto charakteru. Servis zásadně nenese odpovědnost za vznik těchto nových závad. Jsou důsledkem původního poškození.
Vaše data - pokud je to technicky možné, zálohujte si před opravou Vaše data do počítače pomocí software poskytovaného na webových stránkách výrobce zařízení. Zkontrolujte funkčnost synchronizace s Vaším účtem Google, Apple nebo Microsoftu. Neručíme za případnou ztrátu dat. U některých výrobců je dokonce vyžadováno uvedení přístroje do továrního nastavení a aktualizace software před samotnou opravou.
Co udělat při "vytopení"- pokud přístroj přišel do styku s kapalinou (pád do vody, vytopení, vysoká vzdušná vlhost v koupelně nebo u moře, déšť apod.) ihned vyjměte baterii, pokud je to možné pak sundejte i kryty, osušte ručníkem a nechte samovolně vyschnout. Nesušte žádným zdrojem tepla (radiátorem, fénem). Baterii ani po vysušení v žádném případě nevracejte do přístroje (elektrický zkrat vznikne i pokud přístroj nezapnete). Urychleně navštivte servis, kde dojde k přednostní opravě (nutná okamžitá demontáž a odborné čištění mokrou cestou, oxidace postupuje velmi rychle).
Před opravou iPhone / iPad - servis Apple iPhone nebo iPad je možný pouze na zařízení s vypnutou službou najít iPhone / Find My iPhone / hledat iPad. Prosíme o její dočasné vypnutí po dobu opravy v menu: Nastavení - iCloud a klepnutím vypněte službu "najít iPhone". Podrobný popis zde.
Použité díly - výměna dílů probíhá výhradně za použití originálních náhradních dílů. Neoriginální asijské díly, použité, upravené ani díly přinesené zákazníkem v našem servisu nelze použít.
Veškeré vadné díly se vrací výrobci zařízení. Pokud by vadný díl neměl být vrácen výrobci, je nutné na tuto skutečnost upozornit ještě před započetím opravy. Nevrácení vadného dílu může mít vliv na cenovou nabídku.
Záruční servis - kontaktujte svého prodejce zařízení, se kterým jste ve smluvním vztahu. Garanční servis poskytujeme pouze na přístroje u nás zakoupené. Oprava je maximálně do 30 dnů. Záruční servis pro společnost O2 a značky NOKIA již neprovádíme.
Čínské telefony a kopie telefonů neopravujeme - značky HTC, PRESTIGIO, Acer, ZOPO, ZTE a ostatní čínské telefony včetně kopií originálních značek neservisujeme. Nemáme k dispozici originální náhradní díly ani technické podklady. Přetržené nebo natržené flex kabely po neodborné demontáži neopravujeme.
Zaslání telefonu přepravní společností - uveďte přesný popis závady i četnost výskytu (stále, 2x denně apod.), vaší kontaktní adresu a telefon, případně email. Přístroj zasílejte pouze s nejnutnějším příslušenstvím, většinou jen telefon a baterie (pokud nesouvisí se závadou, pak nezasílat paměťové karty, sluchátka, nabíječky, SIM karty). Pokud je to možné, vyjměte baterii z přístroje a zabalte samostatně. Důkladně zabalte nejlépe do několika vrstev bublinkové fólie a pevného kartónu. Za přepravu a pojištění zásilky ručí vždy odesílatel zásilky, ten je i ve smluvním vztahu s přepravcem.
Všeobecné informace k opravám:
Přesnou cenu opravy lze stanovit až po servisní diagnostice závady. Stav skladu náhradních dílů je platný k tomuto okamžiku a může se kdykoliv změnit. Pokud je to možné, zálohujte si před opravou Vaše data do počítače, nemůžeme ručit za případnou ztrátu dat. Opravy přístrojů po pádu nebo po vniku neznámé kapaliny jsou provedeny vždy bez záruky.
Výměna dílů probíhá výhradně za použití originálních náhradních dílů. Neoriginální asijské díly, použité, upravené ani díly přinesené zákazníkem v našem servise nelze použít.
V případě oxidace, vniknutí cizích látek nebo mechanického poškození mobilního zařízení, může přístroj během servisního procesu začít vykazovat nové, původně nehlášené závady. Je to obvyklý projev poškození tohoto charakteru. Servis zásadně nenese odpovědnost za vznik těchto nových závad. Jsou důsledkem původního poškození.
Veškeré vadné díly se vrací výrobci zařízení. Pokud by vadný díl neměl být vrácen výrobci, je nutné na tuto skutečnost upozornit ještě před započetím opravy. Nevrácení vadného dílu může mít vliv na cenovou nabídku.
Aktivní servisní činnost již od roku 1996. Počet provedených oprav je v řádu tisíců. Jsme stálý servisní partner několika významných společností i státních institucí.
- servis mobilního telefonu - oprava mobilu - servis mobilního telefonu - Praha 5 - Smíchov
Výměna dílů probíhá výhradně za použití originálních náhradních dílů. Neoriginální asijské díly, použité, upravené ani díly přinesené zákazníkem v našem servise nelze použít.