Servis mobilních telefonů

Servis mobilních telefonů

Zlobí vás váš mobilní telefon nebo tablet? Svěřte ho do naší péče! Řešíme hardwarové i softwarové problémy mobilních telefonů a tabletů značek SAMSUNG, Huawei, Apple iPhone, Xiaomi, Lenovo, Microsoft, NOKIA, SONY, SonyEricsson, Motorola, LG a Honor.

Disponujeme nejmodernější technikou i dostatkem originálních náhradních dílů. Používáme SMD pájecí stanice, profesionální měřící přístroje, mikropájky, horkovzdušné pájky, pájecí automat microBGA komponent, nahřívací desku dotykových vrstev, tester baterií, tester dobíjení, tester signálu 900MHz a další.

Naši zkušení a důkladně proškolení technici poskytnou vašemu smartphone či tabletu maximální individuální péči. Všichni pracovníci mají osvědčení o odborné způsobilosti v elektrotechnice (vyhl. č. 50/1978 Sb.) a pracují v antistatickém a bezprašném prostředí.

Co děláme?
→ servis prasklé dotykové desky, nezobrazuje LCD displej (výměna mechanicky či jinak poškozených nebo nefunkčních dílů)
→ servis nefunkčního telefonu po vniku kapaliny (oxidace, vytopení)
→ servis nefunkčního telefon po pádu či jiném mechanickém poškození (zamítnuté záruční opravy)
→ výměna krytu, mikrofonu, sluchátka, reproduktoru, flex kabelu, microUSB nebo USB-C konektoru, mikrospínače, 3,5mm konektoru sluchátek, čtečky SIM karty, čtečky paměťové karty, klávesnice, základní desky, GSM antény, GPS antény, WiFi antény
→ výměna integrované baterie
→ výměna BGA obvodu, čipu, složité letování microBGA, elektrická závada
→ aktualizace firmware, přehrání software, čeština či jiný jazyk do menu.
→ odblokování GSM telefonů – zámek telefonu / bezpečnostní kód / kód sítě
→ lepení ochranné fólie dotykové desky displeje, lepení tvrzeného skla
→ čištění od prachu a nečistot, odborná profylaxe
→ diagnostika závady přístroje, odborný posudek

Nejčastější dotazy:

Jak dlouho trvá servis?
Doba opravy je závislá na druhu závady, dostupnosti náhradních dílů a momentálním vytížení servisních techniků.

  • Servis na počkání – LEVEL 1 – oprava bez pájení a lepení – výměna krytů, některých typů displejů, sluchátka, reproduktoru, nepájeného systémového konektoru apod. Opravou na počkání je míněna předem domluvená oprava v délce trvání od 30 do 90 minut.
  • Oprava do druhého dne – výměny lepených dílů, jako jsou například dotykové desky nebo některé LCD displeje, letování konektorů a mikrospínačů, složitější výměny krytů, flex kabelů, sluchátek, reproduktorů, mikrofonů apod.
  • Oprava do týdne – složité letování microBGA komponent.
  • Oprava delší než týden – zaslání přístroje výrobci do zahraničí (např. u některých oprav iPhone řady 6 a vyšší).

Kolik za opravu zaplatím?

Cena opravy je individuální a je vždy stanovena po odborné diagnostice servisním technikem. Orientační cenu servisu vám můžeme vyčíslit předem, pokud to bude bez servisní diagnostiky možné.

V tomto případě nám pošlete dotaz na e-mail servis@panasoft.cz. Pro stanovení orientační ceny, prosím, uveďte přesný model (najdete na štítku pod baterií nebo v menu přístroje) a detailní popis závady.

Z důvodů neustálých změn v modelech a cenách náhradních dílů nemáme u mobilních telefonů stanovený pevný ceník oprav.

Co udělat při „vytopení“ telefonu?
Pokud váš smartphone přišel do styku s kapalinou (pád do vody, déšť, vytopení, vysoká vzdušná vlhkost v koupelně nebo u moře, atd.) ihned vyjměte baterii! Pokud je to možné, sundejte i kryty, osušte ručníkem a nechte samovolně vyschnout. Nesušte žádným zdrojem tepla (radiátorem, fénem). Baterii ani po vysušení v žádném případě nevracejte do přístroje, protože elektrický zkrat vznikne i pokud přístroj nezapnete.

Urychleně navštivte servis, kde dojde k přednostní opravě (nutná okamžitá demontáž a odborné čištění mokrou cestou, oxidace postupuje velmi rychle).

Odpovědnost – v případě oxidace, vniknutí cizích látek nebo mechanického poškození mobilního zařízení, může přístroj během servisního procesu začít vykazovat nové, původně nehlášené závady. Je to obvyklý projev poškození tohoto charakteru. Servis zásadně nenese odpovědnost za vznik těchto nových závad. Jsou důsledkem původního poškození.

Mohu přijít o data?
Pokud je to technicky možné, zálohujte si před opravou Vaše data do počítače pomocí software poskytovaného na webových stránkách výrobce zařízení. Zkontrolujte funkčnost synchronizace s Vaším účtem Google, Apple nebo Microsoftu. Neručíme za případnou ztrátu dat. U některých výrobců je dokonce vyžadováno uvedení přístroje do továrního nastavení a aktualizace software před samotnou opravou.

Co udělat před opravou iPhone / iPad?
Servis Apple iPhone nebo iPad je možný pouze na zařízení s vypnutou službou najít iPhone / Find My iPhone / hledat iPad. Prosíme, o její dočasné vypnutí po dobu opravy v menu: Nastavení – iCloud a klepnutím vypněte službu „najít iPhone“.

Podrobný popis najdete zde.

Jaké používáte náhradní díly?
Výměna dílů probíhá výhradně za použití originálních náhradních dílů. Neoriginální asijské díly, použité, upravené ani díly přinesené zákazníkem v našem servisu nelze použít.

Veškeré vadné díly vracíme výrobci zařízení. Pokud by vadný díl neměl být vrácen výrobci, je nutné na tuto skutečnost upozornit ještě před zahájením opravy. Nevrácení vadného dílu může mít vliv na cenovou nabídku.

Děláte záruční servis?

V případě záručního servisu kontaktujte svého prodejce zařízení, se kterým jste ve smluvním vztahu. Garanční servis poskytujeme pouze na přístroje zakoupené u nás.
Oprava trvá maximálně do 30 dnů.

Záruční servis pro společnost O2 a značky NOKIA již neprovádíme!

Opravujete i čínské telefony?

Čínské telefony a kopie telefonů neopravujeme – značky HTC, PRESTIGIO, Acer, ZOPO, ZTE a ostatní čínské telefony včetně kopií originálních značek neservisujeme. Nemáme k dispozici originální náhradní díly ani technické podklady. Přetržené nebo natržené flex kabely po neodborné demontáži neopravujeme.

Mohu k vám poslat telefon na opravu přepravní společností?
V tomto případě je nutné uvést přesný popis závady i četnost výskytu (stále, 2x denně apod.), vaší kontaktní adresu a telefon, případně email.

Přístroj zasílejte pouze s nejnutnějším příslušenstvím, většinou jen telefon a baterie (pokud nesouvisí se závadou, pak nezasílat paměťové karty, sluchátka, nabíječky, SIM karty). Pokud je to možné, vyjměte baterii z přístroje a zabalte ji samostatně.

Důkladně zabalte nejlépe do několika vrstev bublinkové fólie a pevného kartónu. Za přepravu a pojištění zásilky ručí vždy odesílatel zásilky, ten je i ve smluvním vztahu s přepravcem.

Přečtěte si Všeobecné informace k opravám.

Všeobecné servisní podmínky